Disini kami berkongsikan Iklan² mengenai Perniagaan PhytoScience yang digunakan oleh Org² yang berjaya di dalam Perniagaan ini.. Semoga membantu bagi partner² yang baru join ke dalam perniagaan ini..

Search

Khamis, 9 Januari 2014

Iklan 19

Klise tahap sodium chloride tanpa aji.. 

Takde duit, mohon Br1m. Setiap permohonan yg berjaya akan dapat RM650. Okay memang best tuuuu. Tapi kan tapi kan, 650 hengget tu dapat setahun sekali je tau. Bukan sebulan sekali. So mana lagi nak korek duit bila duit Br1m tu habes? 

Cer pikir. Betol tak betol tak.

Sebab tu la masyarakat skarang ni kena manfaatkan media-media sosial yg ada.. Pagi petang siang malam hadap FB sampai kembang punggung, takkan tak pernah terfikir nak buat duit dengan benda senang yg korang hari-hari hadap ni?

Br1m sekali je dapat. Sekali dalam setahun. Kena ingat yg duit tu umpama air. Deras je keluar skali guna. So apalah salahnya dengan duit Br1m tu nanti, korang manfaatkan ia jadi sumber wang nombor 2 macam saya? Modal sekali je seumur hidup, tapi manfaatnya sampai akhir hayat.. 

Ye. Akhir hayat. Kalau korang join pada usia skrg iaitu umur 20-an.. sampai ke anak cucu lah korang boleh run bisnes ni, dapat 3,000 hingga 4,000 sebulan. Modal RM275 je. tu baru kalau korang join pakej modal yg sikit. kalau korang join pakej modal yg banyak? mau taknye cecah PULUH RIBU sebulan. Boleh bayar PTPTN, boleh bayar bil air, bil broadband, macam-macam lagilah! 

Saya sendiri ni pun, student lagi. Phytoscience ni lah sumber kewangan saya yg pertama. Belanja makan minum hari-hari maunye 400 sebulan. Belum lagi beli keperluan utk study, kena pergi sini, pergi sana, bayar broadband lagi.. Phytoscience ni lah penyelamat segalanya. Yelah, modal saya RM275 je. Tapi upah yg Phytoscience bagi utk setiap orang yg saya dapat ialah RM100. Tak ke untung? Tu pun baru bonus biasa. Belum bonus pairing, double pairing, dengan bonus upgrade lagi. Sebab tu la dalam masa 21 hari je income saya dah RM2,118.01.. satu, sebab saya memang usaha. dua, sebab company bagi banyak jenis bonus. Siapa nak bagi upah banyak mcm ni kan? 

Kerjanya pulak tu, senang. Pape via fb je. Cuma perlu iklankan sahaja & kongsi kebaikan produk. Tak susah. Saya student yg sentiasa terikat dengan masa pun saya boleh buat. Jadi apa alasan awak yg banyak free time tu untuk tak nak join bisnes ni?

Tambahan pulak, bisnes ni makin berkembang. Bila makin berkembang, pakej modal bakal naik melambung-lambung. serius tak tipu. kalau sekarang ni pakej Gold RM1625 je.. tengok lah nanti. lepas 16hb nanti pakej tu naik jadi RM5,000+. Mobile pulak, sekarang RM5405 je. Tapi lepas 16hb, naik jadi RM8,000. 

Mahal kan?

kalau awak lambat, memang takde chance la lagi awak nak jumpa pakej2 murah mcm tu. semuanya akan naik 5,000.. 8,000.. pengsan.

Sebab tu saya seru awak semua join bisnes ni sebelum terlambat. Make sure awak join sebelum 16hb sebab lepas 16hb habis semua pakej melambung naik. 

Nak join macam saya boleh, modal RM275 je. Maksimum income yg awak boleh cecah sebulan is RM5,000. Tapi kalau nak lagi untung, masuk la pakej RM1625 atau RM5405. Sebab income maksimum yg awak boleh dapat adalah puluhan ribu & ratusan ribu. Pulak tu, free2 je awak akan dpt berpuluh-puluh produk yg bernilai RM10,000 ringgit! Tak ke untung?

Join lah ye. join la.. Sampai 16hb je saya mampu seru awak-awak semua. Lepas 16hb semua ni akan terlambat. Take action sekarang kalau serius nak ubah hidup awak, ubah sumber income awak. Inshaa Allah. Saya sedia membantu.




Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minta Jasa baik pengunjung sila Klik Iklan Di Bawah

Ads Nuffnang