Disini kami berkongsikan Iklan² mengenai Perniagaan PhytoScience yang digunakan oleh Org² yang berjaya di dalam Perniagaan ini.. Semoga membantu bagi partner² yang baru join ke dalam perniagaan ini..

Search

Khamis, 9 Januari 2014

Iklan 23

Phytoscience Double Stemcell in the newspaper once again! Mampu sengih jela sorang-sorang baca paper sambil gunting keratan tu, tampal dlm folio phytoscience buatan sendiri. 

Yelah, kut ade sesape berminat nk face to face table talk psl bisnes ni ker kan. at least ade lah preparation. ;]

And by the way, ada orang tanya kenapa aku join bisnes ni. Jawapan aku ada 4:

1. Ni bisnes PERTAMA yg aku jumpa tak perlu keluar modal utk join bisnes. Just beli 2 kotak produk Double Stemcell sahaja, then boom. Terus dah boleh buat duit 2k sebulan

2. Duta Phytoscience adalah Datin Paduka Umie Aida. No chance la nak kata bisnes Phytoscience ni bisnes tipu sebab org terkenal dah jadi duta 

3. 100% online. Takyah susah-susah simpan stok / pos produk sbb semua tu company yg uruskan. Keje kita duk depan laptop je

4. Income datang 2 hala. Org beli produk kita dpt income, org join bisnes pun kita dpt income. So chance utk dpt income tu amatlah BESAR.. macam aku.. sebulan dah 2k lebih.. 


Amacam? 

Banyak lagi kelebihan phytoscience sebenarnya yg korang tak tahu. Agak2 rasa nk cuba tu, jangan la bantutkan niat tu sebab, kita takkan tahu selagi kita tak cuba. 

Dan utk kes aku, aku dah pun cuba bisnes ni. Bisnes ni selama mana aku cuba, yang aku tahu, incomenya memang menjadi. 


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minta Jasa baik pengunjung sila Klik Iklan Di Bawah

Ads Nuffnang