Disini kami berkongsikan Iklan² mengenai Perniagaan PhytoScience yang digunakan oleh Org² yang berjaya di dalam Perniagaan ini.. Semoga membantu bagi partner² yang baru join ke dalam perniagaan ini..

Search

Sabtu, 11 Januari 2014

Iklan 56

Ramai yang mengadu cakap masih belum dapat org lagi. Bila saya tgok wall mereka mmng tak ada buat promosi pon pasal biz ni. Kalau anda tak buat promosi tentang biz ni mcam mana nak bwak org masuk? Mcam mana orang nak tau biz ape yg kita buat?

Walaupon saya dah ada lebih 200 org yang sy bwak tp sy masih lagi promote biz ni kat wall saya. Anda yang baru join ni mesti jugak kena buat mcam apa yg saya buat. Smua step2 saya dah ajar dan aam blog tu jugak sy ada pesan kalau xfaham leh tnya saya terus.

Anda nak berjaya tapi usaha tu xnampak. Mungkin ada yang susah untuk berjaya buat secara online tp sy sudah pon siapkan module untuk anda print out bertujuan supaya anda bole buat secara offline seperti tunjuk padam rakan2 sekerja, jiran2 dan kenalan2 lain. dalam tu smua dah ada dan lengkap sekali dengan testimoni mereka yg dah guna produk nih.

Cuma terletak pada anda je sama ada nak buat atau tidak. Jika anda betul2 nak berjaya fokus 100% dengan biz ni. Buang sifat negatif dalam diri harus tanamkan azam dalam diri bahawa tahun 2014 adalah tahun kejayaan anda. Peluang anda dah ada depan mata cuma rajin atau malas je nak buat.

Lumrah kehidupan kalau nak berjaya kena lalui jalan2 susah dahulu. Kalau anda berusaha dari sekarang dalam masa sebulan pasti anda akan dapat hasilnya. Kalau ada yg ckap dah sbulan masih xdpat hasil, cuba tgok balik apa usaha anda dlam sbulan tu. Adakah anda fokus dengan biz ni berterusan atau tidak?

Saya boleh bantu selagi saya mampu. Saya ada ckap kalau xfaham boleh tnya saya, bukan sy just biarkan anda terkapai2. Anda fikirkan baik2 untuk kejayaan anda bersama PhytoScience.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minta Jasa baik pengunjung sila Klik Iklan Di Bawah

Ads Nuffnang