Disini kami berkongsikan Iklan² mengenai Perniagaan PhytoScience yang digunakan oleh Org² yang berjaya di dalam Perniagaan ini.. Semoga membantu bagi partner² yang baru join ke dalam perniagaan ini..

Search

Sabtu, 11 Januari 2014

Iklan 53

(Ini adalah post dari Leader saya)
Bila terpandang New Feed leader aku .. Lama aku termenung. ternganga pon hampir hampir.. terkedu.. kagum.. Jeles pun ada.. 2 bulan bersama Phytoscience, awal 5 hari dari aku tapi dah dapat kumpul duit Rm200k++.. Gila vavi kebaboom nya income! Umur pon baru 21 tahun. 

Tapi selama hampir 2 bulan dlm bisnes ni, aku tak nafikan kehebatan sistem syarikat kita adalah paling UTAMA untuk berjaya dalam Phytoscience, ILMU marketing plan dan selalu duplikasi leader main peranan sgt penting.. 

Memula join, aku sendiri yakin tak yakin dengan ilmu yang tak banyak tapi berkat bimbingan leader Razlan Shah ,, mlm nt aku bg income aku pulak selama 2 bulan dgn Phytoscience. Hrp2 lps ni turn aku pulak merasa 200k++.. mih mih mih..

Nak ubah hidup? Pm inbox aku laju laju!



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minta Jasa baik pengunjung sila Klik Iklan Di Bawah

Ads Nuffnang