Disini kami berkongsikan Iklan² mengenai Perniagaan PhytoScience yang digunakan oleh Org² yang berjaya di dalam Perniagaan ini.. Semoga membantu bagi partner² yang baru join ke dalam perniagaan ini..

Search

Jumaat, 17 Januari 2014

Iklan 89

As salam…
Terjumpa dekat En.YOUTUBE…sangat menyuntik motivasi…selalunya suka menyinggah kedai buku mencari koleksi buku motivasi walau kita lahir2x sudah jadi orang Melayu…Islam pegangan agama sejak lahir yang sudah cukup indah & sempurna tapi mengapa kita masih jadi mereka yang lemah???Sangat salut & kagum pada mereka yang telah berjaya terutama di alam perniagaan yang penuh cabaran sebelum betul2 berjaya.

Oleh itu marilah bersama suntiklah diri untuk jadi Melayu bermotivasi & masih menjaga peribadi…berkawan dengan mereka yang memberi aura positif…JANGAN BIAR ISLAM DIPANDANG RENDAH OLEH AGAMA LAIN dek akhlak bangsa kita yang semakin rapuh jati diri tiada peribadi.

JIKA PERNAH GAGAL SEKALI TIDAK BERMAKNA GAGAL SELAMANYA….SO BANGKITLAH IN SHA ALLAH ADA GANJARAN MENANTI UNTUK ORANG2 YANG BERSABAR MENERIMA DUGAAN KEGAGALAN SEKALI MAHUPUN BERKALI2 DALAM HIDUP…JIKA PERNAH TERSILAP LANGKAH JADIKAN ITU SEBAGAI SEMPADAN…ITULAH CABARAN DUNIA KINI….MOGA KITA BERANI MENEMPUHNYA UNTUK MENDAKI TANGGA2X KEJAYAAN…PASTI SUATU HARI NANTI ADA MANISNYA!!!


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minta Jasa baik pengunjung sila Klik Iklan Di Bawah

Ads Nuffnang