Disini kami berkongsikan Iklan² mengenai Perniagaan PhytoScience yang digunakan oleh Org² yang berjaya di dalam Perniagaan ini.. Semoga membantu bagi partner² yang baru join ke dalam perniagaan ini..

Search

Ahad, 12 Januari 2014

Iklan 66

Starting 17hb January pendaftaran rakan-rakan niaga baru akan DITUTUP buat sementara. Sebab apa? sebabnya, permintaan produk berjuta-juta in demand tak habis-habis tapi produk tak cukup. Ni lah namanya short supply. Aku ada belajar ekonomi so aku taulah. Ni bermakna, bisnes ni dah TERLALU MAJU sampai kena hold dulu demand demand yg baru. 

Serious talk. Bisnes ni SUKSES beb. Kalau tak sukses takkan la jadi short supply macam ni kan? Sesiapa yg berminat nak join bisnes ni sila pm aku SEKARANG sebab 17hb nanti pendaftaran ditutup. Korang lambat, korang rugi. Time korang rugi tulah aku boleh gelak sakan tengok korang tercengang tapi income aku masuk. Haha. Jangan mareee ~


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Minta Jasa baik pengunjung sila Klik Iklan Di Bawah

Ads Nuffnang